Zagraniczne wakacje z biurem podróży- czy to dobry pomysł?

poniedziałek, kwietnia 18, 2016

Pomysł najlepszy!

Marzą mi się wakacje z całą moją rodziną nad brzegiem błękitnego morza i atrakcjami w trakcie Naszego pobytu. Chciałabym zrobić listę rzeczy, na której umieściłabym kolorowe stroje kąpielowe, balsamy z filtrem, gumowe zabawki dla dzieciaków, kilkanaście par krótkich spodenek i oczywiście słomiane kapelusze dla Naszej czwórki.

Kochamy podróże po Polsce. Dobrze znane są Nam Mazury, które odwiedzamy bardzo często i za każdym razem polecam na rodzinny odpoczynek wśród lasów i czystym powietrzem. Chciałabym jednak spełnić swoje  malutkie marzenie i wybrać się z mężem i maluszkami na wakacje za granicę. Zwiedzić piękne okolice, skosztować regionalnej kuchni, poczuć klimat miejsca, odpocząć z dobrym drinkiem przy basenie, poznać kulturę i obyczaje danego kraju, kupić pamiątki dla bliskich i przede wszystkim przywieźć masę pięknych zdjęć na pamiątkę.
Pamiętam, że jeszcze przed narodzinami  Poli planowaliśmy z mężem tygodniowy wypad do Turcji. Długi czas spędziliśmy na wyborze miejsca idealnego dla dwóch osób, tak aby naładować jeszcze akumulatory przed narodzinami małej istoty, ostatecznie jednak musieliśmy odpuścić. Miałam duże problemy z ciśnieniem, więc lekarz prowadzący ciąże stanowczo odradził. Teraz gdy możemy już udać się na Nasze pierwsze, długie wakacje i szaleć bez końca w promieniach słońca, jesteśmy zmuszeni jeszcze chwilę poczekać...

Nie ukrywam, że długo żyłam w przekonaniu, że takie zagraniczne wyjazdy z całą rodziną kosztują gromadę pieniędzy, a jedynym wyjściem aby na nie pojechać i spełnić swoje marzenia o pobycie jest szybki przypływ gotówki :) Oczywiście są miejsca na ziemi, za które trzeba zapłacić o wiele więcej, jednak wszystko co dobre kosztuje więcej. Pamiętam jeszcze sytuację gdy rozmawiałam z koleżanką zaraz po urodzeniu drugiego malucha o Naszym niedoszłym wyjeździe i zaczęłam ubolewać, że taka szansa na wyjazd już nigdy się nie trafi bo jesteśmy rodzicami dwójki, małych dzieci. Pamiętam minę koleżanki, która szybko sprowadziła mnie na ziemię i wybiła z głowy takie myślenie przede wszystkim :) Faktycznie! Jest tyle rodzin, które wyjeżdżają w długie podróże z dziećmi i mają z tego o wiele więcej przyjemności i frajdy niż wypada we dwoje bądź z grupką przyjaciół.

Nasze plany na zagraniczną wycieczkę odłożyliśmy na kolejny rok. Przed Nami dość intensywny czas, dużo pracy, a także Nasz budżet zostanie naderwany. Jednak absolutnie się nie poddajemy i obiecaliśmy sobie, że w 2017 roku zabierzemy maluchy na taką wycieczkę. Skoro już podjęliśmy decyzję, że w tym roku nie uda się Nam odwiedzić innego kraju to absolutnie nie jest powiedziane, że w wolnej chwili nie mogę poszperać w sieci i poszukać miejsc idealnych na wakacje z dziećmi. Zrobiłam to! Poszukałam kilka fajnych ciekawych oferty na stronie biura podróży ITAKA, z którego korzystają od lat grupka Naszych znajomych i bardzo sobie chwalą. Z chęcią pokaże Wam kilka miejsc, które warto odwiedzić i przywieźć niezapomniane wspomnienia :)
 Dzięki Klub przyjaciół Itaki w przyjemny i szybki sposób wyszukałam kilkanaście ciekawych oferty na wakacje z całą rodziną, dodatkowo klub selekcjonuje hotele w których zapewniany jest najwyższy standard:

Spośród całej oferty wybrałam cztery obiekty, które najbardziej mi się podobają, mają bardzo dobre opinie, wysoki standard oraz bogatą ofertę atrakcji dla najmłodszych.
1. Hotel Dessole Malia Beach ( Gracja/ Kreta****)
oferta:
- rodzinny wypoczynek (w tym hotelu działa Klub przyjaciół ITAKI od 15.06 do 15.09)
- wspaniała lokalizacja (ok. 500 m od centrum MALII)
- piaszczysta plaża bezpośrednio przy hotelu
- komfortowe pokoje wyposażone w klimatyzację
- 3 baseny, korty tenisowe, tenis stołowy, minigolf
- bogata oferta all inclusive
[zdjęcia itaka.pl]
2. Hotel Novi Spa & Resort ***** ( Chorwacja)
- rodzinny wypoczynek
-kamienista plaża, zejście do morza około 50 m
- przestronne pokoje i apartamenty z widokiem na morze
- kompleks basenów
- centrum spa
- atrakcje dla dzieci (w tym hotelu działa Klub Przyjaciół ITAKI)
3. Hotel One Resort Aqua Park & Spa**** (Tunezja/ Monastir)
- hotel odnowiony 2014/2015
- aquapark 9 zjeżdżalni
- przestronne pokoje
- 3 restauracja a'la carte w cenie
- w tym hotelu działa Klub Przyjaciół ITAKI

4. Hotel Armonia Holiday Village***** ( Turcja/ Bodrum)
oferta:
- miejsce idealne dla całej rodziny
- piaszczysta plaża
- basen ze zjeżdżalniami
- oferta all inclusive 24h
- w tym hotelu działa Klub Przyjaciół ITAKI
- w 2015 roku hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług
 Przeglądając te wszystkie zdjęcia i oferty, które proponuje biuro jeszcze bardziej zamarzyłam o takim rodzinnym wyjeździe, odpoczynku w promieniach słońca. Jeśli tylko nadarzy się okazja i uzbieramy fundusze na taki wyjazd, na pewno spakujemy walizki i polecimy w jedno z tych miejsc, które Wam pokazałam! Biuro podróży oferuje bardzo bogate oferty wypoczynku, atrakcyjne ceny, mnóstwo atrakcji dla dzieci, a więc to dobry pomysł aby skorzystać z ich usług.

**UWAGA! Do 25 kwietnia trwa promocja dzięki, której każde dziecko poleci na wakacje za jedyne 500 złotych, szczegóły i regulamin znajdziecie na stronie biura podróży ITAKA (TU)
Tymczasem nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki i mocno wierzyć, że za kilka miesięcy będzie mi dane relacjonować Wam taki pobyt na żywo z miejsca, które wybraliśmy do spędzenia wakacji zagranicą! :)

A Wy jakie macie plany na tegoroczne wakacje? Spędzacie je poza krajem czy może wybieracie się nad polskie morze, mazury, a może góry? :) Pochwalcie się swoimi zagranicznymi wyjazdami!